Intrebari Frecvente

1. Trebuie sa ma inregistrez pentru a putea plasa o comanda?

Plasarea unei comenzi pe Onlybrands.ro nu este conditionata de inregistrarea unui cont. Totusi, recomandarea noastra este sa te inregistrezi, pentru a cumpara rapid si usor si a beneficia de acces rapid la istoricul si starea comenzilor. Inregistrarea este necesara pentru a putea beneficia de serviciul de retur desi serviciul de retur se poate accesa si prin inregistrarea ulterior plasarii comenzii folosind aceasi adresa de e-mail ca si cea care a fost folosita pentru plasarea comenzii.

2. Mi-am uitat parola. Cum trebuie sa procedez?

Pentru a-ti recupera parola poti accesa pagina de log-in (https://www.onlybrands.ro/my-account/parola-pierduta/) iar acolo iti vei putea recupera parola folosind butonul “Reseteaza parola”. 

3. Ce marime mi se potriveste?

Pentru a afla dimensiunea care ti se potriveste, recomandarea noastra este sa verificati pe pagina producatorului conversia marimilor. Altfel,  poti folosi tabelul dimensional din pagina de produs, care se regaseste la sectiunea Ghid marimi sau ne poti intreba oricand pe chat-ul din coltul dreapta jos a paginii unde un reprezentat iti va oferii informatiile dorite.

4. Cum stiu daca un produs se afla in stoc?

Toate produsele aflate pe site sunt disponibile initial la comanda pe stocul furnizorului. Stocul furnizorului poate surveni modificari pe care sa nu le putem opera in timp util, astfel va rugam sa ne contactati inainte de plasarea unei comenzi pentru confirmarea stocului pentru a fii siguri de disponibilitatea produsului.

5. Cum pot achita o comanda plasata pe Onlybrands.ro?

Modalitatile de plata a comenzilor este ramburs la livrarea coletului de catre curier.

6. Ce taxe suplimentare voi plati?

Nu exista alte taxe suplimentare.

7. Cat dureaza livrarea comenzilor?

Termenul in care vei primi produsele este de aproximativ 10 zile calendaristice de la data confirmarii comenzii si va fi comunicat in momentul confirmarii telefonice a comenzii. În timpul campaniilor de reduceri si a sarbatorilor legale, se poate prelungi timpul de livrare al coletelor.

8. Cum pot returna sau schimba un produs? Daca optez pentru returnarea produsului imi va fi restituita intreaga contravaloare a acestuia?

In cazul returnarii unui produs intreaga contravaloare a produsului va fi restituita intr-un cont bancar specificat de client. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare in care au fost livrate si cu etichetele originale. Adresa de livrare a returulilor este Str. Pescarilor nr.11 Constanta, telefon 0760 693 540 cu mentiunea Onlybrands-retur. De preferat daca puteti sa trimiteti coletul retur prin FanCurier.